הסל שלי (

0

)

העגלה שלך ריקה.

בואו למצוא את השטיח המושלם עבורכם!

לשטיחים במבצע 🔥
הדמיה בבית שלך
הדמיה בבית שלך

שטיחים בבית האח הגדול 2023

07/06/2023

רשת צמר שטיחים יפים גאה להמשיך ולהיות חלק משמעותי בעיצוב בית “האח הגדול” 2023 עם קולקציית השטיחים החדשה שתככב בכל סלון ובית גם העונה.

במהלך השנים האחרונות, הפכה צמר שטיחים יפים, להיות חלק בלתי נפרד מבית “האח הגדול”.

כל השטיחים בבית האח ניתנים להזמנה ללקוח בכל גודל צורה וגוון על פי בחירת הלקוח. כמו כן, ישנה אפשרות לשנות את הדוגמאות והצורות של השטיחים על פי בחירה.

על עיצוב הבית הופקד המעצב שמרי גל נובק תחת ניהולה האומנותי של דולה אמיר. עם הכניסה לבית השנה, אי אפשר שלא לחוש את ניחוח הריזורט המהווה את ההשראה לעיצוב הבית העונה, ובולט ויזואלית מהחוץ והפנים.

הכניסה לבית

גוון השטיח מדמה גוון אדמה בז’ – דיירי ה”אח הגדול” מתקבלים על שטיח חלק רגוע ושקט שאינו מזכיר את העיצוב המפתיע שמחכה להם עם הירידה בסיום המדרגות. הכניסה לחלל ממשיכה את גוון המדרגות ומתחילה להתחבר לדוגמה מעגלית של החלל.

פינת האוכל

השנה משתלב בפינת זו שטיח עם ריצוף, כאשר שולחן פינת האוכל מונח על ריצוף שמסביבו ניתן לראות שטיח בגוונים ירוקים וכתומים בהשראת גלים, המכניסים אותנו לאווירת הקיץ והים. השטיח עשוי עבודת יד בהזמנה מיוחדת, שנבחר לבית על ידי מעצבי ה”אח הגדול”, עשוי 100% צמר באריגה צפופה ביותר, פרקטי לניקוי ונעים למגע.

סלון חוץ

גם השנה סלון החוץ מתחבר עם המטבח, ב-14 גווני ירוק בתנועות מעגליות. הגוונים מתחברים לצמחיה שבחוץ ומעצימים את תחושת ההמצאות בריזורט, בהשראת גלי המים עם הבריכה. השטיח עשוי 100% צמר באריגה צפופה, בהתאמה אישית ומשולב עם ריצוף.

הסלון

ממש לאחר הירידה מגרם המדרגות ובכניסה לבית, ניתן לראות את שטיח הסלון, עשוי בעבודת יד ומתפרש על פני החלל כולו, בגוונים של כחול, אפור אדום, המשלב מוטיב מעגלי בצורות אמורפיות שבמרכזן ממוקם עיגול גדול בגוון ירוק אפור. השטיח עשוי 100% צמר בעבודת יד ובהזמנה מיוחדת.

חדר האח

בפרוזדור חדר האח, ממוקם שטיח בצבע בז’ המשתרע לאורך כל הפרוזדור ועד לתוך חדר האח. השטיח מכיל סיבים שעירים (ארוכים מן הרגיל) תוצרת ארה”ב, עשוי 100% ניילון (פרקטיות בניקוי) והוזמן בהזמנה מיוחדת על ידי המעצבים בהתאם  להשראת עונת הקיץ.

חדר ארונות

שטיח בגוון חול המתאים מאוד לסגנון החדר, יוצר אווירה קלה ופתוחה בגלל בהירות. שטיח נעים לדריכה, הליכה יחפה מרובה. היה חשוב לשים דגש על נוחות מקסימאלית למגע רך ונעים. שטיח בהזמנה מיוחדת עשוי 100% ניילון.

חדר שינה

בכניסה לחדר השינה, השטיח עם גוון אחיד וצלליות מרמז על הסגנון העיצובי של החלל. חדר השינה בנוי השנה ממספר במות, כאשר על כל במה ניצבות מספר מיטות וכל במה עטופה בשטיח בגוון אחר

”צמר שטיחים יפים” – עבר ושורשים בתחום השטיחים

צמר שטיחים יפים הנה חברה משפחתית עם היסטוריה מכובדת הנפרשת על פני יותר מ- 50 שנה, מאז שנת 1969 וכיום מפעילה 12 אולמות תצוגה בפריסה ארצית. התחושה של משפחה ובית חם לשטיחים, ביחד עם מקצוענות ניכרת בכל תחומי פעילותה – החל מאתר האינטרנט ועד לסניפים.

מחירי השטיחים שנמצאים העונה בבית האח מתאימים לכל כיס- שטיח בהתאמה אישית.

צלם: ליאור גרונדמן

WhatsApp