מדיניות משלוחים החלפות והחזרות
לקוחות יקרים,
אנו מודים לכם שבחרת להכניס את צמר אליכם הביתה ומקווים שתהיו מרוצים מהרכישה ותקבלו ים של מחמאות.
מדיניות משלוחים:
רשת צמר שטיחים יפים מבצעת משלוחים לכל חלקי הארץ. לנוחיותכם ניתן לבחור באחת משתי שיטות השילוח:
- משלוח עד הבית (השירות כרוך בתשלום או בהתאם למבצעים התקופתיים השונים)
- איסוף עצמי מסנפי הרשת
את שיטת המשלוח המועדפת, ניתן לבחור בעמוד הקופה לפני השלמת הפרטים.
זמני אספקה:
פריטים שנמצאים במלאי זמן האספקה להם מתחייבת החברה הינו בין 3-5 ימי עסקים, לא כולל היום בו נסגרה העסקה.
ימי עסקים הינם ימים א`-ה` והם אינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג ומועדים. עם זאת, החברה תעשה כמיטב יכולתה לזרז את זמן האספקה.
במקרים בהם מוצר מסוים אינו מצוי במלאי, החברה תפעל להביאו מסניף אחר. משך ההספקה במקרים אלו עשוי להתארך. הלקוח יודע ויימסר על כך מראש.
- אין הובלות לישובים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית.
- המשלוח יתואם טלפונית על ידי השליח ביום המסירה.
- המשלוחים מתבצעים בימים א`-ה` עד השעה 17:00. ימי עסקים הינם ימים א`-ה`. לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.
- במידה וחל עיכוב או איחור באספקה ו/או אי אספקה, על הלקוח להודיע למנהל האתר
בטלפון: 073-7837713 או במייל: su*****@tz****.il . אי הודעה לחברה על אי אספקה או איחור תחשב כאילו המשלוח הגיע בזמן וללקוח לא תינתן אפשרות לתבוע את החברה או לנסות לקבל את כספו חזרה.
משלוחים באתר:
- הזמנות בסכום של 200 ₪ ומעלה יישלחו ללא תשלום דמי משלוח.
- איסוף עצמי: ניתן לאסוף את ההזמנה ללא תשלום מסניפי הרשת. יש לאסוף את ההזמנה תוך 14 יום עסקים ממועד ההזמנה.
- שליח עד הבית: ההזמנה תישלח לכתובת שצוינה בהזמנה באמצעות חברת שליחויות. על הלקוח לוודא כי הפרטים המופיעים בהזמנה הינם מדויקים על מנת למנוע עיכובים באספקה.
- עיכובים: החברה לא תישא באחריות לעיכובים באספקה הנגרמים כתוצאה מנסיבות שאינן בשליטתה, כגון שביתות, תקלות בתשתיות, או אירועי כוח עליון. במקרים אלו, החברה רשאית לבטל את ההזמנה ולהחזיר ללקוח את התשלום ששולם.
משלוחים בסניפי הרשת:
במידה ונדרשת הובלה של שטיח לבית הלקוח מתוך הסניף יהיו על זה עלויות הובלה בהתאם לגודל השטיח והשירות הנדרש. עלויות השינוע יתואמו עם הלקוח בסניף.
מדיניות החלפות:
הלקוח רשאי לבצע החלפה או החזרה של מוצר תוך 14 יום מיום קבלתו, בכפוף לתנאים המפורטים באתר.
על מנת להתחיל הליך החלפה, הלקוח מתבקש לפנות לחברת צמר באמצעות הדואר האלקטרוני או הטלפון (פרטים מפורטים לעיל) תוך 3 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר.
החלפה ראשונה חינם! במסגרת קמפיין “לא אהבת – לא שילמת” החלפה ראשונה תבוצע ללא עלות משלוח נוספת עד 3 יום מיום קבלת ההזמנה.
החלפות נוספות: החלפות נוספות יהיו כרוכות בתשלום דמי משלוח בסך 39 ₪ לכל כיוון.
החלפת דגמים: החלפה בין דגמים שונים עשויה לגרום להפרש במחיר, אשר ישולם או יזוכה בהתאם.
מדיניות החזרות וביטולים:
בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשע”א-2010, ללקוח הזכות לבטל עסקה שנערכה מרחוק (כגון רכישה באתר) תוך 14 יום מיום קבלת המוצר, ללא צורך בנימוק.
החזרת התמורה:
מועד ההחזר: התמורה תוחזר ללקוח בהקדם האפשרי, ובכל מקרה לא יאוחר משבעה ימי עסקים ממועד קבלת הודעת הביטול.
אופן ההחזר: ההחזר יבוצע באותו אופן שבו בוצע התשלום.
ניכוי דמי ביטול: מהסכום המוחזר ינוכו דמי ביטול בסך 5% מסכום העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וכן דמי משלוח ששולמו (אם היו).
תנאי החזרה:
מצב המוצר: על המוצר להיות באריזתו המקורית, שלם, נקי מכל פגם או סימן שימוש.
מוצרים שאינם ניתנים להחזרה:
- מוצרים שהוזמנו בהזמנה מיוחדת (למשל, מוצרים שגודלם או צבעם הותאמו במיוחד ללקוח).
- מוצרים שנחתכו לפי מידה (כגון דשא סינטטי, שטיחים מקיר לקיר).
- מוצרים שהותקנו (כגון פרקט, דשא סינטטי, שטיחים מקיר לקיר).
- מוצרים שנעשה בהם שימוש.
ביטול עסקה על ידי החברה:
החברה רשאית לבטל עסקה, בחלקה או במלואה, במקרים הבאים:
- טעות: אם נפלה טעות במחיר המוצר, בתיאורו או בפרטי ההזמנה.
- תקלה טכנית: אם אירעה תקלה טכנית באתר שמנעה ביצוע ההזמנה.
- מחסור במלאי: אם המוצר אזל מהמלאי.
- כוח עליון: במקרה של אירוע בלתי צפוי שאינו בשליטת החברה, כגון אסון טבע, מלחמה, או מגבלות ממשלתיות.