שאלות בנוגע להזמנות
- כיצד מבצעים הזמנה אונליין באתר?
כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר ולבחור את הפריטים אותם ברצונכם לרכוש ולהוסיף אותם לעגלת הקניות. ניתן להשלים את הרכישה בכל רגע, חשוב לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום (לבחירתכם ניתן לשלם באשראי, פייפאל או באמצעות הטלפון).
- תוך כמה ימי עסקים המשלוח עתיד להגיע אליי?
זמן האספקה לו מתחייבת החברה הינו בין 3-5 ימי עסקים, לא כולל היום בו נסגרה העסקה. ימי עסקים הינם ימים א’-ה’ והם אינם כוללים את ימי שישי, שבת וערבי חג ומועדים. עם זאת, אנו עושים כמיטב יכולתנו לזרז את זמן האספקה ולרוב ההזמנה תגיע עד 3 ימים. למידע מלא אודות תנאי משלוח לחצו כאן.
- כמה יעלה לי המשלוח?
בקנייה מעל 200 ₪ לא יחויב הלקוח בדמי משלוח. במקרה שיבחר הלקוח באפשרות לאיסוף עצמי לא יחויב בדמי משלוח, יש לאסוף את המוצר מהחברה לא יאוחר מ-14 ימי עסקים ממועד הזמנה.
- האם קיימת אפשרות לבטל את ההזמנה לאחר ביצוע התשלום?
במקרה והלקוח מעוניין לבטל את העסקה יש להודיע על כך בכתב למייל
ma*******@tz****.il
במידה וההזמנה כבר יצאה אליכם/הגיעה אליכם, עלות הביטול תעמוד על סך של 100 ₪.
עסקה שתבוטל תוך 14 ימי עסקים תזכה את הלקוח בסכום המלא ששילם (אך יהיה עליו לשאת בעלות המשלוח). כל זאת בהנחה והמוצר הוחזר במצב תקין ושלם.
- הזמנתי מספר מוצרים האם כולם יגיעו יחד?
אנו מוציאים את המשלוחים מהמרכז הלוגיסטי שלנו וכל הפריטים בהזמנה יגיעו יחדיו. במידה ורק חלק מהמוצרים הגיעו במשלוח יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ שמספרו 03-5136174 או במייל ma*******@tz****.il עם מספר ההזמנה ולציין זאת בפניהם.
שאלות בנוגע למוצרים:
- קיבלתי מוצר שלא הזמנתי, מה עליי לעשות?
יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ 03-5136174 או באימייל tz****@ma*******.il ונשמח לתת שירות מיידי
- לשטיח יש ריח, האם זה טבעי?
חלק מהשטיחים עלולים להדיף ריח רע, דבר זה נוצר בעקבות כך שהמוצר חדש והיה באריזה מס’ שבועות. הריח אמור להתפוגג תוך חודש, אם ולאחר חודש הריח לא יתפוגג צמר שטיחים יפים תיתן אחריות להחלפת השטיח.
- מה עליי לעשות במקרה והשטיח שלי משיל הרבה שיער/סיבים, האם זה טבעי?
לכל שטיח ישנה פלומה, ידוע שרוב השטיחים בתקופה של מספר חודשים יכולים להשיל פלומה, דבר זה הוא טבעי לחלוטין. צמר מתחייבת שהשטיח לא “ייגמר” וזה אומר שאין צורך לדאוג, לאחר מס’ חודשים (במקרים קיצוניים) השלת הפלומה אמורה להפסק.
טיפים של צמר:
- כיצד מומלץ לאחסן שטיח?
השטיחים מחולקים ל2 קטגוריות: שטיחים בעבודת יד ושטיחים באריגת מכונה. לרוב, שטיחים בעבודת יד מתקפלים וניתן לאחסן אותם גם בצורת קיפול אבל על פי רוב מומלץ לאחסן כל שטיח בגלגול כאשר האריזה אינה אטומה ב100% ולהשאיר פתחי אוורור כדי לא ליצור מצב של לחות בתוך האריזה, מה שיכול לגרום לריקבון של השטיח.
- ישנה סברה שעל פיה צריך להפוך את השטיח כל כמה שנים, האם זה נכון?
כל שטיח שמגיע עם פלומה יוצר בתוכו קרדית אבק מה שיכול לגרום לנזקים בשטיח. לכן, מומלץ לאורך תקופה ממושכת של שימוש בשטיח, מפעם לפעם, להפוך את השטיח ולתת לאותו חול ואבק שמצטבר בפלומת השטיח לצאת מהשטיח וכך לתרום להארכת השימוש בשטיח.
- כיצד מומלץ לנקות שטיח?
את כל סוגי השטיחים ניתן לשאוב ולטאטא בדרגות שאיבה סבירות ללא חביטה. אחת לתקופה רצוי ומומלץ לשלוח לניקוי יסודי על ידי חברה שמתמחה בניקוי שטיחים אשר עובדת בשיטת 8 השלבים – מבדיקת השטיח דרך ניעור עד שטיפה, ייבוש וכו’. לא מומלץ לנקות את השטיחים בכל מיני חומרים שנמכרים ברשתות השיווק ללא ידיעה כיצד השטיח יגיב לאותו חומר. תמיד רצוי לתת לחברה שנותנת 100% אחריות לנזק שעלול להגרם.
לקריאה נוספת על תחזוק וניקוי שטיחים לחצו כאן.
- האם כדאי לי לרכוש משטח נגד החלקה עם השטיח?
ישנם סוגי שטיחים שאינם מונחים על הרצפה באופן מוחלט ועל מנת למנוע איזושהי סכנה של החלקה רצוי מאוד להשתמש ברשת למניעת החלקה מתחת לשטיח. בד”כ שטיחים קילים שהינם שטיחים שארוגים ללא פלומה ודקים בהשוואה לשטיח ממוצע נדרשים להנחת אותה יריעת רשת בתחתית השטיח. הרשת בד”כ ניתנת לכיבוס ב30 מעלות וניתן לרכוש לפי כל מידה רצויה לפי צרכי הלקוח.