הסל שלי (

0

)

העגלה שלך ריקה.

בואו למצוא את השטיח המושלם עבורכם!

לשטיחים במבצע 🔥
הדמיה בבית שלך
הדמיה בבית שלך

שטיחים בבית האח הגדול 2022

28/06/2022

השיבה הביתה: רשת ”צמר שטיחים יפים” חוזרת לבית האח הגדול עם קולקציה חדשה ומטריפה

חברת ”צמר שטיחים יפים” הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהפקת האח הגדול – אחת מתוכניות הריאליטי האהובות ביותר במדינה. גם בעונה שמשודרת כעת, צמר ממשיכה לרגש ולהפתיע עם קולקציית שטיחים אקסקלוסיבית – שנוצרה בהתאם להנחיות מעצב הבית, הקונספט, הנרטיב והאווירה המתבקשת. השטיחים מבית ”האח” זמינים לרכישה באתר או בכל אחד מסניפי הרשת: בעיצובם המקורי או עם שינויים עיצוביים ומבניים, בהתאם לצרכי והעדפות הלקוח. 

הכניסה לבית 

הכניסה לבית האח מתבצעת דרך ירידה במדרגות. על מדרגות הכניסה פרוש שטיח, מבית היוצר של המותג Stepevi הבלעדי ל-”צמר”, העשוי כולו 100% צמר. השטיח הינו חלק, בגוון בז’ בהיר ועדין והוא מוביל לחלל המרכזי, משמש כמעין הרחבה לשטיח המצוי בו. המדרגה התחתונה ביותר מתמזגת עם השטיח המוצב בחלל המרכזי של הבית – הדוגמה הגלית ”גולשת” על המדרגה בעדינות. שילוב שני השטיחים הללו מאפשר מעבר חלק וטבעי מהעולם החיצון לתוך הבית.  

המטבח ופינת האוכל בחלל המרכזי 

פינת האוכל והמטבח מתמזגים למקשה אחת ייחודית, באמצעות שטיח רחב ידיים בהזמנה אישית של ההפקה, שאף הוא פרי יצירתו של המותג האקסקלוסיבי Stepevi. השטיח המרשים מעוטר בגלים בגווני אפור ובז’ והוא תוחם את החללים הללו באסתטיקה מתוחכמת ומיוחדת וכן במסגרת תמטית, מאחר והם משמשים את דיירי הבית לארוחות השונות של היום.

הסלון

הסלון מעוטר בשטיח עגול עצום בגודלו, שתוחם את רהיטי הקטיפה הממוקמים במרכז החדר ומבודד אותם משאר האלמנטים בחלל, יוצר מעין תחושה של אי בודד בלב ליבו של החלל. השטיח מאופיין בדוגמת זברה בגווני לבן וכחול כהה, עשוי 100% צמר – מה שמקנה לו מרקם מפנק ועמידות. שטיח לסלון של “צמר” אף הוא  מגיע מ-Stepevi, אחד ממותגי השטיחים המובילים בעולם, שתוצריהם בלעדיים ל”צמר שטיחים יפים”. 

סלון האח הגדול

חדר השינה

נראה כי בעונה הנוכחית גלים הם מוטיב מרכזי בשטיחי הבית, כי בדומה לשטיח העגול בסלון, גם על רצפת חדר השינה פרוש שטיח מבית היוצר של Stepevi בגובה 1.4 ס”מ, עשוי 100% צמר ומעוטר בגלים בגווני כחול, אפור וירוק בסגנון ”דגרדה”. השטיח מייצר זרימה, מרווח את החלל אשר מאוכלס במיטות רבות הצמודות זו לזו. הגלים מתפקדים כקווים מקשרים בין המיטות שנראות כשם שהן צפות בחלל. בהתאם לכך, השטיח המרשים משרה אווירה נינוחה, ביתית ונעימה – אידיאלית לחדר שינה.    

חדר שינה האח הגדול

חדר האח

חדר האח משמש לדיירים מקום מפלט מכל הדרמה שמסביב, מרחב שבו הם יכולים לספר את שעל ליבם ולהתנקות. השטיח שמוצב בחלל זה עשוי 100% ניילון ומתאפיין בגוון קרם בהיר, מה שיוצר אסתטיקה מדויקת ונקייה ואווירה רגועה ונעימה שמעודדת פתיחות ושקיפות. פרוזדור הכניסה, המשמש מרחב מקשר, גשר בין הבית לחדר האח – מתהדר בשטיח דומה בגוון כחלחל שמשרה שלווה ונינוחות.  

חדר האח הגדול

חדר ארונות

זהו חדר שבו הדיירים נוהגים לשהות ברגליים יחפות, זהו המקום בו הם מאחסנים את הציוד האישי ועל כן מרכיב הרכות הוא משמעותי. את החלל הזה מאכלס שטיח חלק בגוון בהיר ואחיד שעשוי 100% ניילון ומציע מרקם מלטף ונעים במיוחד שמשרה תחושה של נינוחות ורוגע.  

הנסט

הנסט הוא המקום בו הדיירים נהנים ממעט שקט ושלווה מכל ההמולה והדרמה של הבית. ליצירת אפקט הנוחות המקסימלי הוצב בו בשטיח חלק בגוון בז’ שאף הוא, בדומה לשטיח בחדר האח או השטיח של חדר הארונות, עשוי 100% ניילון – כדי לאפשר לדיירים להתהלך יחפים בחופשיות.

”צמר שטיחים יפים” – עבר ושורשים בתחום השטיחים

”צמר שטיחים יפים” הוקמה בשנת 1969 בידי משפחת יצרני שטיחים מדופלמים. כיום היא מונה כ- 12 סניפים בפריסה ארצית ומתפעלת אתר אינטרנט המספק לגולשים חוויה איכותית ואינטראקטיבית. ”צמר” מגלמת מקצועיות, איכות, חשיבה מחוץ לקופסא ואהבה עמוקה לשטיחים בכל רמ”ח איבריה. 

על כן היא מציעה לציבור הרחב אפשרות להנות ממגוון רחב של שטיחים משלל סוגים, במחירים הוגנים לכל נפש – ובניהם, השטיחים המופיעים בבית ”האח הגדול”, אותם ניתן לרכוש בהתאמה אישית במחיר של 250₪ למטר מרובע ולהכניס פיסה מהבית המפורסם בישראל למרחב הביתי שלכם.

WhatsApp