הסל שלי (

0

)

העגלה שלך ריקה.

בואו למצוא את השטיח המושלם עבורכם!

לשטיחים במבצע 🔥
הדמיה אצלך בבית
הדמיה אצלך בבית

בית החלומות בקיסריה – ינאי פרישר גוטמן

10/07/2024

מעצב: ינאי פרישר גוטמן | צלם: אורי אקרמן

פרויקט: וילה בקיסריה

שטח בנוי 600 :מ”ר
שטח מגרש: 700 מ”ר

עיצוב חללי פנים מרהיבים ומיוחדים תוך שמירה על פרטיות ויצירת תחושת ריזורט

האתגר: בניית בית מרווח ופתוח במגרש קטן יחסית, תוך שמירה על פרטיות לכל בני המשפחה.
הפתרון: עיצוב מינימליסטי המשלב חומרים טבעיים כמו בטון חשוף, אבן טבעית ועץ. יצירת חללים פתוחים וחיבור הדוק בין החוץ לפנים.
פרטים מיוחדים:
גשר בטון חשוף עם מעקות זכוכית בכניסה לבית.
קיר כוח ראשי בסלון עשוי בטון חשוף.
מטבח יוקרתי עם אי גדול מחופה באבן גרניט וחזיתות פורניר אלון שחור.
ספרייה בגובה 7 מטרים עשויה מסגרות ואבן קררה.
שולחן אוכל ענק באורך 4.5 מטרים עם משטח אבן טבעית.
חדר שינה ראשי מפנק עטוף בנגרות מחבקת ורגועה, עם אלמנטים ייחודיים כמו מראה ענקית עגולה עם מסגרת פליז ופינת איפור תלויה מהתקרה.
סוויטות מפנקות לכל ילד, כל אחת עם אזור שינה, סלון אינטימי, חדר ארונות, חדר רחצה ומרפסת פרטית.
חדר קולנוע גדול בקומת חדרי הילדים, עם מסך טלוויזיה ענקי וחדר כושר צמוד.
מטבחון קטן בקומת חדרי הילדים.
חדר שינה מיוחד לילד הצעיר עם פינת רביצה בתוך מערכת הנגרות.
הצלחת הפרויקט:
שיתוף פעולה הדוק בין המעצב לזוג הלקוחות, שהאמינו בחזון שלו ונתנו לו יד חופשית.
עבודה עם צוות בעלי מקצוע מעולים.
גישה עיצובית ייחודית שיצרה בית נעים, מוקפד וחוויתי.

דבר המעצב: “כמעצב פנים ידוע עם שנות ניסיון רבות בתחום, יצא לי כבר אין ספור פעמים לעצב את החלל הכי אינטימי בבית- הלא הוא חדר השינה. מנקודת מבטי, אוירה רומנטית בחדר השינה היא חלק חשוב בזוגיות מוצלחת. לא סתם במלונות פאר יש אווירה רומנטית ורכה עם תחושה של נופש. אני מאמין שהאווירה הזו חשובה בכל ימות השנה, ולא רק כאשר אנו נופשים.
אחד הדברים החשובים לי ביותר ביצירת אווירה בחדרי שינה, זה לתת דגש עיצובי ורוך בעזרת הטקסטיל בחדר, לכן בפרויקט הזה, כמו בשאר הפרויקטים שלי בשנה האחרונה, השתמשתי בליין המצעים היוקרתי שלי- Home Collection By Yanai Fryszer Guttman, התקופה בה עבדתי על הפרויקט חפפה עם השקת הקולקציה שתמיד היתה חסרה לי בפרויקטים. קולקציית המצעים שלי התאימה לי כמו כפפה ליד והשלימה לי את הלוק של חדרי השינה עליו חלמתי במשך שנים, והקפיצה אותו לרמה אחרת.”

“כאשר אני ניגש לעצב פרויקט חשוב לי להתאים את תכנון החללים להשקפת עולמם של בעלי הבית ולייצר עבורם אווירה התואמת את אופיים וסגנון חייהם, לכן חשוב לי מאוד לנהל שיחות פתוחות ככל האפשר עם הלקוחות כבר בתחילת תהליך ההכרות. זוהי הדרך האופטימלית לממש את רצונותיהם, צרכיהם וחלומותיהם”, מסביר המעצב. “בפרויקט הזה זכיתי להכיר זוג שסמך עלי בעיניים עצומות כבר משלב הפגישה הראשונה. הם נתנו לי יד חופשית לעוף עם הקונספט העיצובי שלי וזאת אחת הסיבות בזכותן הצלחתי ליצור עבורם בית נעים, מוקפד וחוויתי. הודות לעובדה שמדובר בלקוח שמגיע מתחום הנדל”ן התהליך כולו היה מאוד אקטיבי ומהיר- הן בקבלת החלטות והן בהנעת הפרויקט. יכולנו לרוץ עם התכנון לביצוע ונמנענו מעיכובים מיותרים. בתוך כך, עבדנו עם בעלי מקצוע מעולים שהביאו את הבית לרמות גמר גבוהות ביותר”

“אני ממליץ בחום לבונים ולמשפצים שנעזרים בשירותיו של בעל מקצוע שהם אוהבים ומתחברים לחתימת ידו, לסמוך עליו. לפרויקט מוצלח לא מספיק רק מעצב טוב, אלא גם לקוח שיסמוך על המעצב שלו וייתן לו חופש לבצע את מה שהוא טוב בו”. – ינאי פרישר גוטמן

קרדיטים משרד ינאי פרישר גוטמן:

עיצוב ותכנון: ינאי פרישר גוטמן

מנהלת הפרויקט- גל צידון תומס

צוות המשרד- מורן דיין, אבירן שרעבי, נטלי סילפין, רוזי גורביץ’, מורגן כרמי

WhatsApp